16. Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z wielobranżowym nadzorem inwestorskim w ramach realizacji zadania pn.: „BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI USŁUGOWYMI W PARTERACH, GARAŻAMI PODZIEMNYMI IINFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ,  PRZY UL. KRESOWEJ W ZAMOŚCIU”

PRZETARG

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługa pn.:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z wielobranżowym nadzorem inwestorskim w ramach realizacji zadania pn.: „BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI USŁUGOWYMI W PARTERACH, GARAŻAMI PODZIEMNYMI IINFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ,  PRZY UL. KRESOWEJ W ZAMOŚCIU”

Zamawiający:

Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Pracowników Służby Zdrowia w Zamościu

ul. Brzozowa 19B         

22-400 Zamość

NIP: 9220006096

tel. 84 627 19 64

e-mail: msmpsz@poczta.onet.pl

Informacje podstawowe:

Nazwa zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z wielobranżowym nadzorem inwestorskim w ramach realizacji zadania pn.: „BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO Z LOKALAMI USŁUGOWYMI W PARTERACH, GARAŻAMI PODZIEMNYMI IINFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ,  PRZY UL. KRESOWEJ W ZAMOŚCIU”

Tryb udzielenia zamówienia: Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie Regulaminu przetargu i wyboru wykonawców na roboty budowlane, usługi i dostawy dla Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej Pracowników Służby Zdrowia w Zamościu. W świetle tego Regulaminu, niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie „Przetargu nieograniczonego”.

Do niniejszego Zapytania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

Informacje proceduralne:

Termin składania ofert: 2025-05-23 10:00

Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć w wersji papierowej na adres siedziby Zamawiającego.

Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 10:30

Termin związania ofertą: do 2025-07-22

1. Oferent zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi Materiałami Przetargowymi oraz złożenia oświadczenia, że nie wnosi do nich zastrzeżeń i są wystarczające do przygotowania oferty na wykonanie zamówienia (oświadczenie ujęte w Formularzu Oferty).

2. Kwotę stanowiącą wynagrodzenie za wykonanie zamówienia należy ustalić przy uwzględnieniu wszelkich informacji wynikających z Materiałów Przetargowych (tzn. informacji możliwych do przewidzenia na podstawie doświadczenia i wiedzy technicznej i organizacyjnej Oferenta).

3. Oferent uprawniony jest do zwrócenia się do Zamawiającego z prośbą  o udzielenie wyjaśnień dotyczących Materiałów Przetargowych i udzielenia dodatkowych informacji w zakresie Inwestycji.

Pytania należy kierować do Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail: msmpsz@poczta.onet.pl lub pisemnie na adres siedziby Zamawiającego. Pytania kierowane w inny sposób pozostaną bez odpowiedzi. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania według własnej oceny ich zasadności i związku z postępowaniem, zastrzegając sobie prawo do pominięcia odpowiedzi na wybrane pytania.

4. Postepowanie uważa się za ważne w przypadku, gdy płynie co najmniej jedna ważna oferta nie podlegająca odrzuceniu.

5. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do odrzucenia każdej z ofert lub unieważnienia całego przetargu bez podania przyczyny.

6. Zamawiający udzieli zamówienia pod warunkiem uzyskania finansowania zewnętrznego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieuzyskania środków, postępowanie może zostać unieważnione.

7. Z tytułu odrzucenia oferty lub unieważnienia przetargu, oferentowi nie przysługują wobec Spółdzielni roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, zwrotu nakładów, odszkodowanie lub jakiekolwiek inne świadczenie związane z jego udziałem w przetargu.

8. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z Instrukcji Przetargowej oraz oferty Wykonawcy.

9. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści i na zasadach określonych w postanowieniach umowy.

10. Wynagrodzenie Wykonawcy rozliczane będzie nie częściej niż raz w miesiącu na podstawie faktur VAT. Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktury w terminie do 30 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Dokumenty do pobrania:

Instrukcja przetargowa

Regulamin

Załącznik nr 1 – Formularz

Załącznik nr2 – Oświadczenie

Załącznik nr 3 – Oświadczenie

Załącznik nr 4 – Wykaz usług

Załącznik nr 5 – Wykaz osób

Załącznik nr 6 – Umowa

Podobne wpisy