15. Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Brzozowej nr 19A, 19B i 23A w Zamościu

PRZETARG

Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Brzozowej nr 19A, 19B i 23A w Zamościu”.

Roboty budowlane

  1. Zamawiający:

Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Pracowników Służby Zdrowia w Zamościu

ul. Brzozowa 19B         

22-400 Zamość

NIP: 9220006096

tel. 84 627 19 64

e-mail: msmpsz@poczta.onet.pl

  • Informacje podstawowe:

Nazwa zamówienia:Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Brzozowej nr 19A, 19B i 23A w Zamościu

Tryb udzielenia zamówienia: Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie Regulaminu przetargu i wyboru wykonawców na roboty budowlane, usługi i dostawy dla Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej Pracowników Służby Zdrowia w Zamościu. W świetle tego Regulaminu, niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie „Przetargu nieograniczonego”.

Do niniejszego Zapytania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

  • Informacje proceduralne:

Termin składania ofert: 2025-05-26 10:00

Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć w wersji papierowej na adres siedziby Zamawiającego.

Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 10:30

Termin związania ofertą: do 2025-06-25

  1. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem uzyskania zewnętrznego finansowania niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieuzyskania tych środków postępowanie może zostać unieważnione, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  2. Komisja Przetargowa działa w oparciu o Regulamin przeprowadzania przetargów i wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi obowiązujący w Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej Pracowników Służby Zdrowia w Zamościu.
  3. Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentacji przetargowej. Zamawiający udziela wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął po upływie terminu o którym mowa powyżej, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
  4. Postępowanie uważa się za ważne w przypadku, kiedy wpłynie co najmniej jedna nie podlegająca odrzuceniu oferta.
  5. Jeżeli cena zawarta w najtańszej ofercie przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zadania i oferenci w trybie negocjacji nie obniżyli ceny do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia Zarząd Spółdzielni unieważnia postępowanie przetargowe lub wnioskuje do Rady Nadzorczej o dokonanie zmian w planie rzeczowo-finansowym.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu w każdym czasie bez podania przyczyny.
  7. Z tytułu odrzucenia oferty lub unieważnienia przetargu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
  8. Otwarcia ofert dokonuje Komisja Przetargowa publicznie, dokonując wstępnej analizy złożonych ofert w celu oceny spełnienia warunków formalnych.
  9. Komisja Przetargowa w części jawnej posiedzenia ogłasza nazwy i adresy oferentów oraz deklarowane przez nich ceny. Dalsza część niniejszego postępowania jest niejawna.
  10. Rozstrzygnięcie zostanie przekazane w formie pisemnej wszystkim uczestnikom postępowania.
  11. Wynagrodzenie Wykonawcy, który został wybrany do realizacji zamówienia, rozliczane będzie nie częściej niż raz w miesiącu na podstawie faktur VAT. Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktury w terminie do 30 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
  12. Jeżeli uczestnik postępowania, mimo wyboru jego oferty, uchyla się od zawarcia umowy, nie wniósł należytego zabezpieczenia wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Spółdzielnia może zachować wadium albo dochodzić zaspokojenia z przedmiotu zabezpieczenia.

Dokumenty do pobrania:

SWZ

Regulamin

Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

Załącznik nr 2 – Kosztorys ofertowy

Załącznik nr 3 – Wykaz osób

Załącznik nr 4 – PPU

Załącznik nr 5 – Przedmiar

Podobne wpisy