15. Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Brzozowej nr 19A, 19B i 23A w Zamościu
PRZETARG
„Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Brzozowej nr 19A, 19B i 23A w Zamościu”.
Roboty budowlane
- Zamawiający:
Międzyzakładowa Spółdzielnia Mieszkaniowa Pracowników Służby Zdrowia w Zamościu
ul. Brzozowa 19B
22-400 Zamość
NIP: 9220006096
tel. 84 627 19 64
e-mail: msmpsz@poczta.onet.pl
- Informacje podstawowe:
Nazwa zamówienia:Termomodernizacja budynków wielorodzinnych przy ul. Brzozowej nr 19A, 19B i 23A w Zamościu
Tryb udzielenia zamówienia: Postepowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie Regulaminu przetargu i wyboru wykonawców na roboty budowlane, usługi i dostawy dla Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej Pracowników Służby Zdrowia w Zamościu. W świetle tego Regulaminu, niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie „Przetargu nieograniczonego”.
Do niniejszego Zapytania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
- Informacje proceduralne:
Termin składania ofert: 2025-05-26 10:00
Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć w wersji papierowej na adres siedziby Zamawiającego.
Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 10:30
Termin związania ofertą: do 2025-06-25
- Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem uzyskania zewnętrznego finansowania niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieuzyskania tych środków postępowanie może zostać unieważnione, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Komisja Przetargowa działa w oparciu o Regulamin przeprowadzania przetargów i wyboru wykonawców na roboty budowlane i usługi obowiązujący w Międzyzakładowej Spółdzielni Mieszkaniowej Pracowników Służby Zdrowia w Zamościu.
- Oferent może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentacji przetargowej. Zamawiający udziela wyjaśnień niezwłocznie, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści wpłynął po upływie terminu o którym mowa powyżej, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
- Postępowanie uważa się za ważne w przypadku, kiedy wpłynie co najmniej jedna nie podlegająca odrzuceniu oferta.
- Jeżeli cena zawarta w najtańszej ofercie przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zadania i oferenci w trybie negocjacji nie obniżyli ceny do kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia Zarząd Spółdzielni unieważnia postępowanie przetargowe lub wnioskuje do Rady Nadzorczej o dokonanie zmian w planie rzeczowo-finansowym.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przetargu w każdym czasie bez podania przyczyny.
- Z tytułu odrzucenia oferty lub unieważnienia przetargu Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Otwarcia ofert dokonuje Komisja Przetargowa publicznie, dokonując wstępnej analizy złożonych ofert w celu oceny spełnienia warunków formalnych.
- Komisja Przetargowa w części jawnej posiedzenia ogłasza nazwy i adresy oferentów oraz deklarowane przez nich ceny. Dalsza część niniejszego postępowania jest niejawna.
- Rozstrzygnięcie zostanie przekazane w formie pisemnej wszystkim uczestnikom postępowania.
- Wynagrodzenie Wykonawcy, który został wybrany do realizacji zamówienia, rozliczane będzie nie częściej niż raz w miesiącu na podstawie faktur VAT. Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktury w terminie do 30 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
- Jeżeli uczestnik postępowania, mimo wyboru jego oferty, uchyla się od zawarcia umowy, nie wniósł należytego zabezpieczenia wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Spółdzielnia może zachować wadium albo dochodzić zaspokojenia z przedmiotu zabezpieczenia.
Dokumenty do pobrania:
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy